Galvenā Jaunumi Inkomercs K darba režīmi ārkārtējās situācijas laikā

Inkomercs K darba režīmi ārkārtējās situācijas laikā

No 2021. gada 15. novembra "Inkomercs K"  klātienes klientu apkalpošana tiek sniegta “zaļajā režīmā”, proti, klienti saņem klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem. Ir iespēja attālināti konsultēties ar mūsu menedžeriem. Sagatavos piedāvājumu un nosūtīt jums personīgi.

Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.

Ja klients vēlas saņemt savu preci no noliktavas, tad apkalpošana notiek "sarkanajā režīmā", proti, izsniedzam iekārtas visiem pircējiem (ar un bez sertifikātiem).

Apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai.

Ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija - konsultācijas var saņemt, zvanot pa tālruni +371 67 796 053 vai rakstot uz e-pastu info@inkomercsk.lv.

 

Mūsu adrese

Katlakalna iela 1, Rīga
Latvija, LV-1073
Darba laiks:
P. - C. 8:30-17:00
Pk. 8:30-16:00
S.-Sv. Brīvs

Par visiem jautājumiem
var vērsties